Misyonumuz

Müşteri beklentilerinin ilerisinde bir anlayışla, kullanım değeri yüksek ürünler tasarlayarak, iç ve dış müşterilerinin memnuniyetini sürekli en üst seviyede tutmaktır.

Kalite Politikamız: Harranlı Plastik'in temel kalite politikası "MUTLAK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ"dir. Bu amaca ulaşmak için;

Müşteri odaklılık: Müşterinin değişen ihtiyaç ve beklentilerini sürekli takip ederek, tüm süreçlerde bu ihtiyaç ve beklentilere en üst düzeyde cevap verecek çözümleri uygular ve "sadık müşteriler" yaratmaya çalışır.

Çalışanların memnuniyeti: Çalışanlarını sürekli eğiterek bilgi ile donatır, takım çalışmasını destekler, adaletli ve açık iletişimin hakim olduğu bir çalışma atmosferi yaratır.

Tedarikçilerle işbirliği: Kalite yönetim sisteminin ayrılmaz bir parçası olduğuna inandığı tedarikçilerini özenle seçer, değerlendirir, uyum içerisinde çalışır ve onların sürekli gelişimine katkıda bulunur.

Ürün ve hizmet kalitesi: Müşterilerine sürekli en üst seviyede ürün ve hizmet sunmak için pazarı ve teknolojik gelişmeleri yakından takip eder. Aralıksız Ar-ge yatırımları yapar.